Dan före dopardagen.



Jag gillar inte när saker inte fungerar som dom ska och förstör då min planering. Det hände idag. Så nu har jag pluggat klart. Har lite kvar att fixa imorgon innan jag lämnar in min fina pdf i lärarens mapp. Lovely. En sten från ångestkörteln borta.

Men imorgon är det fredag och oj, vad jag har längtat. Efter skolan ska jag och Sandra hem till mig och ställa oss och laga mat hela dagen för senare kommer det över 20 tjejer för att äta gott och dricka gott. Vi ska spela spel och sen ska vi ut och göra stan osäker. Det känns som att jag har jobbat så mycket på sistonde så när jag har varit ute så har jag hela tiden kollat på klockan och fått lite ångest över att jag inte kommer få sova och blablabla. Men imorgon - inget stressande. Jag kan sova hela lördagen. Happiness!

Mannen på bilden är lite av min drömman. Han är engelsk. Han kan sjunga. Han har snygga kläder. Och... kolla bara på honom.

Tiger Lou - The less.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0