Hur kan du veta klart innan du ens testat?

Det är mörkt i mitt kök. 10% av mitt projektarbete står i ugnen. Om 20 min får jag äta lunch. Det regnar ute. Hårda jävla slag mot fönstret. Herr Krunegård spelas i högtalarna. Katterna bråkar som en orkan i Usa Jag ringde precis min pappa. Han svarade inte. Undra om han lever? Nej, jag såg ju faktiskt honom på jobbet för 2 veckor sen. Han köpte det vanliga, pasta och juice. Bland annat. Idag är det fredag. Min bror kommer på middag. Min stackars bror. Sen kommer Sandra och kollar på idol. Sandra med den stora hjärnan ska hjälpa mig med min religionsinlämning. Imorgon ringer klockan 07.00. Härligt. Ring inte mig ikväll. Eller jo, ringa får ni. Men inte tvinga mig att komma ut.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0