I want more than this.

Jag är dålig, så himla dålig! Imorgon ska jag hålla ett engelskatal. Imorgon ska jag presentera det jag gjort hitills i projaktarbetet. Till min kockbok gjorde jag två maträtter. Sen skulle jag sätta igång med engelskan, klockan kanske var runt 16. Tror ni att jag är klar eller? Nej. Jag är så dålig. Vad hände med att plugga till kl 21 och sen kolla på Greys avsnitten jag missat? Prutt. Max kl 00.31? Will i make it?
    På tal om annat så pratade jag och Sara om planering idag. Hon sa att hon hade planerat bra. Jag sa att jag hade planerat bättre. Eftersom jag jobbar hela helgen och äger ungefär 200 kr så blir det ingen utgång. Idag: Plugga engelska och projektarbete. Tisdag: Jobba 16.00 - 22.20. Onsdag: Plugga textkommunikation. Torsdag: Religion. Fredag: Religion Lördag: Jobba 08.55 - 17.15, religion. Söndag: Jobba 10.55 - 20.15, religion.

Kommentarer
Postat av: madeleine

& jag läser din! mihi :D

2008-12-08 @ 23:45:20
URL: http://filthygorgeous.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0