Live for the weekend

Ett alldeles för krånglande internet och ett jobb som har tagit alldeles för mycket tid i juletid har gjort att min bloggning har gått upp i intet. När jag väl tänkte ta mig samman och skriva om allt. Och speciellt när jag hade två härliga karatefyllor. När vi partade på ställen som vi egentligen inte passade in. Om hur fishermens friends shotten egentligen gör med våra sms fingrar. Om hur en spontan utgång med jobbet blir till. Situationen att jag gjorde av med grymt mycket pengar. Det där att vi tog ungefär varannan runda var, jag undrar om inte jag tog några fler? Om hur Afters Tequila inte är lika stark som alla andras. Om hur man hamnar på efterfest med 3 pers och en dissar och går till mannen bredvid och vi resterande 3 däckar i säng kl 8. Och jag, lilla lilla jag, somnar bredvid två snarkande killar.

Där har vi min helg. En grym helg.
Nu kan jag gå vidare här dårå. Egentligen skulle det blir tusen tusen bilder, men jag orkar inte. Höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0