Körbaa

Min helg var grym, något annat kan jag inte påstå. I fredags befann sig 18 tjejer i min lägenhet för en inflyttningsmiddag nr 1. Jag hade lagat mat hela eftermiddagen, fått hjälp av Sandra och bjöd på grym mat. Vid en tidpunt ställde jag mig på kanten av alla. Jag såg leenden, skratten som avlöste varandra, jag såg kontakter knytas och gamla upptas. Jag var nöjd för jag tror jag såg att mina vänner var nöjda. 
    Vi åkte sen vidare till Ego och vinet snurrade runt i mitt huvud och när vi kommit fram får jag ett erbjudande från Karin och att åka och dansa och dricka öl och av någon anledning sa jag ja och natten slutade med tvspel hemma hos Conne. Sen blev jag knäckt och det är bra så. 
   Lördagens utgång började med vin och hiphop i Max lägenhet på Öööstermalm för att sedan bege oss vidare till Ego igen, nu för att vara där liiite längre än sist. Drinkarna flödade, träffade en grym tjej och hade kuul. Jag försökte lära Joshua dansa bugg men det gick ju mindre bra. Däremot var Niklas mammas kompis gryym. Han ville jag daansa med. Hemresan var bästa hittills. Niklas mamma var av en slump där och vi fick skjuts tillsammans med hennes gubbe och buggkungen. Buggkungen kan lätt vara en av de roligaste människorna jag någonsin träffat. Men han hoppade av tidigt efter att ha erbjudit oss att komma upp på en flarra.

Still no pictures. Sorry fan. Nästa vecka köps det en, that's a promise.

Kommentarer
Postat av: frida

det var förbannat trevligt malin! ser fram emot nästa ;)

2008-12-07 @ 20:48:11
URL: http://nude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0