Words come easy.



Jag tror att jag har gått och dragit på mig ett beroende. Ett allvarligt sådant. SOCKER. (I och för sig så är det farligt att vara beroende av det och här sitter jag och skämtar om det. Oops). Jag sitter och pluggar och skulle kunna döda för lite godis. Åh. "Härligt".  
   Idag träffade jag min bästis Karin och vi satte oss på vårat gamla cafe Merci. Uanför var det folkkalabalik eftersom en stooooor (har absolut ingen aning om storleken) brand härjat (har absolut ingen aning om hur farlig den var) på Mariatorgets tunnelbana så ersättningsbussarna till slussen gick precis utanför cafeet på Hornsgatan. När gick alla och blev jätteslöa och hellre står och trängs på en trottoar i 20 min istället för att gå till slussen på 10 minuter? 

Nu ska jag börja skriva på en två sidor långt reportage som ska in imorgon. Och sen hade jag faktiskt tänkt sova också. Härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0