You're green.



Jag ska bli frisk. Inge snacka om saken. Ikväll är det soppa, apelsiner, vitlök och glass som gäller. I mängder. I stora mängder. Jag måste bli frisk. Imorgon är det ju julmiddag på jobbet. Och sen blir det utgång. Detta betyder att jag måste vara frisk. På torsdag är det jobb. Alltså: jag måste vara frisk. På fredag är det skolavslutning följt av utgång. Åter igen: Jag måste vara frisk. På lördagen är det jobb och sen var planen att gå ut. MEN - nej. Jag ska fortsätta vara frisk så då stannar jag hemma. För sen jobbar jag bajsmycket. Och vad betyder det? Jo, att jag måste vara frisk. För jag kan inte gå miste om så där mycket pengar. Plus att jag inte vågar sjukanmäla mig.

Nu ska jag plugga lite repliker till imorgon då vi har uppspel på estetisk verksamheten. Och skriva lite på min mediainlämning. Och sen ska jag rehaba mig med glass och några avsnitt Greys Anatomy. Som jag by the way är beroende av. Härligt. Bara jag som reagerar på hur lite plugg jag har?

(idag har jag köpt en ny kompaktkamera - alltså en kamera med ut - alltså mer partybilder - härligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0