Emelie, du är mitt svärd i ett krig.

Det var tillbaka på midsommar i onsdags, tvillingarna fyllde 19 och detta skulle firas! Tjejer med klackar på fötterna som knappt kunde stå stilla och humöret på topp. Det bjöds på god mat, presenterna samlades och blev många och vinglasen bokstavligt talat ramlade runt oss. Bussen åkte in mot staden och jag skiljde mig från dom andra för att bege mig mot Sandra, snygga människor och galet dansgolv. Ölen slinkades ner mot ett bankkort som behölls i baren. Vackra händer. That's all i say about that. (Bilder kanske kommer när jag är hemma nästa gång).

Nu sitter jag med ett par nya skor på fötterna i Emlans soffa och framför mig springer hon runt och har modevisning med hennes nya underkläder. Jag säger mjau och håller mig blicken starkt på henne.

Pusshej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0