Hejprutt.

Vi startade om http://bsms.blogg.se men nja, säger jag bara. Jag vet inte än om det riktigt är min grej, liksom ba. Min grej är konstiga texter, svartvita meningslösa bilder och skit. Precis som jag. Rätt bra. Dagen till ära började med att jag försov mig och skyndade som attan till Sara som redan hade två stora påsar fyllda med kläder. Och det fortsatte fyllas på medans hennes bankkonto fortsatte att tömmas. Mitt däremot låg kvar på en stabil nivå minus en del. Och sen kallade jobbet. Åh vad härligt. Varannan kassa var urfunktion och varannan strulade. Nu däremot blir det att följa tradition att se csi och upp och hoppa imorgonbitti till jobbet. Men imorgon får jag skjuts. Skriv upp det. Pusshej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0