england called me

Det hade passat så perfekt att åka iväg efter nyår. Lämna Sverige och allt vad det innebär och istället åka till England och skolböckerna, nya människor och hundra miljoners nya saker att lära sig. Språk, kultur och allt vad nu innebär. Men istället så kommer jag vara kvar i Sverige i alla fall ett halvår. Förhoppningsvis fullt av jobb, spontana kvällar och lycka. För det är väl inte så farligt det heller? Men just nu känns det bara inte som att jag har något att se fram emot. För bara ett par veckor sen hade jag jätte mycket att se fram emot. Dalarnaresan, personalfesten och kvällen hos mig. And now? Visst, julen och kort där på nyårsafton. Men nej, jag är ingen vidare julmänniska och nyår är helt utan någon som helst plan. Det blir det man gör det till va?


Hyde Park 08<3

Kommentarer
Postat av: emelie

<3 snart är vi där igen

2009-12-07 @ 21:33:17
URL: http://dodlarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0