inga konstigheter.

Ska vi köra en snabb genomgång av senaste dagarna som har varit fulla av aktivitet då? Onsdag - personalfest med allt vad det innebär. Varför blir folk alltid som fullast på personalfester för? Oväntade dateutbjudningar, karaoke, delade cider, konstigt hångel (eller var det pussar) och utslängda människor. MJ show, studentshow och 80tal. Raggande ben som ville gifta sig med varandra och knähoppande. Jag gillar. Bangande på efterfest för att gå hem långsamt från en taxi. Torsdagen jobbade jag kl 16 för att sen försova mig på fredagen - dålig morgon, bättre kväll. Jag var lite hatad (som vanligt) men roligt folk kom över, ölspel, twister, lite dans och deep talks som vanligt. Vaknade upp i ännu en dimma och såg fram emot en dag med bara mig själv och mat. Men nej. Fick ställa mig i köket och laga mat till Emlan som efter ett tag försökte tvinga med mig ut. Hoppade in i duschen, drack födelsedagschampagne men vi bangade. Sara kom över och vi dog i min säng framför "The notebook".

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0