just go with the flow - panikartat flow.

Det hände något jävla konstigt idag. Efter att ha legat och degat (och då menar jag verkligen degat) i sängen till klockan tre, tvn varvad med första Harry Potter boken, så hoppade jag upp och sa till mig själv "Nej fan Mallan". Fyllde tvättmaskinen med en tvätt handdukar, drog fram dammsugaren och ut och in med disken i diskmaskinen. Det blev storstädning så att det bara skriker om det. Och eftersom det har varit stökigt här sedan i fredags och ännu stökigare efter att jag och Emlan försökte parta till oss i lördags så behövdes det verkligen.

Nu ska jag ställa mig och laga mat för jag är hungrig för första gången på flera dagar. Varför? Jag kan inte äta när det är äckligt hemma. Väldigt konstigt eftersom jag till 60% är (äckligt) slarvig av mig.

På onsdag kommer mamma + sambo hem - nu ska jag njuta av dom sista dagarna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0