Nu sitter vi ihop igen.

Imorse vaknade jag klockan 11.14 av att jag får ett sms av Sara, helvete jag har försovit mig. Två sekunder senare ringer hemtelefonen, ligger kvar i sängen och skriker i mitt huvud "Håll käften, lägg på vem det nu är som ringer". Det är en sak man ska veta om mig, jag svarar aldrig i hemtelefonen. Verkar oerhört onödigt när jag själv inte kan mitt hemtelefonnummer och minst mina kompisar. (Jag tror Sara har det inlagt i mobilen). Sen ringer mobilen "Mamma jobb". Efter lite snack så säger jag "Jag har försovit mig" "Vaa? Ska du jobba?" "Nej, skulle träffa Sara för en kvart sen". Tydligen skulle jag inte det eftersom hon har lärt sig att jag inte är den bästa att gå upp på en avsatt tid, hon satt fortfarande hemma och väntade på att landet-bussen skulle gå. Anyway. Åker in till stan en timme senare och möter upp bruden en timme försent, hon är van. Vi hade inte träffats sen i torsdags (skandal!!) så det blev en jävla massa skvaller ska ni veta och hon den jäveln shoppade. Mörda. Jag är pank.

Snart blir det matlagning och senare städning medans mamma springer runt med resfebern på högsta nivå.




Kommentarer
Postat av: Sara

414, "landet buss"? Tsssss, skulle inte tro det.

2009-12-02 @ 09:34:03
URL: http://mirasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0