Saras mobilhistoria är en rolig historia (om man inte heter Sara)

Att jag och Sara gör mycket tillsammans är ingen hemlighet men att vi idag kom hem med likadana mobilen var nog inte riktigt planen. Helvete, kunde du inte ta en rosa? När Siba-killen frågade om vi skulle ha det på samma kvitto så var vi tvugna att avbryta sitta-ihop-temat. När jag ser på min mobil att Cillo har ringt kl 16.00 en tisdags eftermiddag så kommer jag förstå att jag kommit hem med fel mobil. Däremot så har Sara lovat att hon ska ha en cheerleading bild som bakgrunds bild medans jag får välja om jag vill ha någon. (Jag är rätt mogen). Eller om fru Miras får välja så ska Sara ha en snodd på mobilen för att rädda hennes sofistikerade mobil. (Vi ska inte ens ta upp Saras mobilhistoria).

Ps. Efter jobbet storhandlade jag och Karro. Påminn mig om att aldrig ta papperspåse när det är snöstorm. Påsen gick sönder 10 meter ett busshållplatsen. Tack för platspåsen, Karro. Ps 2. Kul att handboken för mina nya hörlurar var tjockare än för mobilen. Ps 3. Varför är det största problemet med nya mobiler att öppna batteriluckan? Ps 4. Den här månaden ska jag vara ekonomisk. Matlåde Mallan x 100.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0