Tekniknörden.

Jag skrev precis ett inlägg om att jag är en stor tekniknörd men efter att ha skrivit halva (det skulle säkert ha slutat som värsta novellen) så läste jag igenom och insåg att jag lät som en bortskämd liten skitunge. "Sen var utrymmet på den ipoden för lite så jag fixade en ny?" Ursäkta, fixade en ny? Vadå, knäppte fingrarna och den ramlade ner från molnet eller? Pff. Däremot klarade jag förut knappt av att gå in på typ Claes Ohlsson eller Teknik Magasinet utan att komma ut med något. Jag menar, nagellackstorkare? Come on!

Men. Lön på tisdag och jag funderar på att låta min tekniknördssida få andas lite och komma hem med en ny mobil. Inte allt för fancy, inte allt för dyr - utan bara lite nytt. Lite touch, lite megapixel, lite... you know.


Ett bevis på vilken tekniknörd jag är.


Kommentarer
Postat av: Nån som var i London 08

Fan vilken het tjej du fotar där.. har du hennes nummer?

2009-12-16 @ 15:24:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0