we're gonna be big stars

Jag tror att jag behöver ha hem mamma nu. Klockan är nu 00 och jag har precis ätit middag. Jag kom hem från jobbet vid 23 till ett tomt hus och en kista som skrek lite efter mat - huset var ju tomt så varför inte ställa sig och laga mat? Pasta Vongale blev det med burkmusslor. För er utan matkunskaper så är det egentligen pasta med vongalemusslor med massa vitlök och vitt vin. Yummie. Italien 05 säger jag bara.

Nu ska jag bara städa undan lite snabbt för att imorgon dra lite snabbt över hela lägenheten med dammsugarn. Imorgon blir en rolig dag med start kl 10.50 med jobb. Pinsamt om jag försover mig.

Kommentarer
Postat av: Sara

hoppas fan inte att du försov dig alltså...

2009-12-09 @ 16:01:03
URL: http://mirasass.blogg.se/
Postat av: Sara

hoppas fan inte att du försov dig alltså...

2009-12-09 @ 16:01:04
URL: http://mirasass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0