damdamdidamdamdamdidamdam, typ.

Idag mår jag inte bra någonstans och jag hoppas verkligen inte att det är feber som spökar. Jag tror det är dom senaste dagarnas datanördande som är boven i spelet, stop it. Annars så har jag ett företagsförslag att inför några extra timmar på dygnet. Fördelen med det skulle vara att alla skulle hinna med så mycket mer och dom som har mycket att göra skulle få sova några timmar extra. Nackdelen med förslaget kanske skulle kunna vara att det skulle bli något fel, typ borta i universum eller något sånt. Men ska vi lägga till 6 timmar på dygnet? Det vore väl skitabra.

I morse åt jag en stor frukost och jag funderar på om man ska börja med beach 2020 snart. Mycket möjligt. Annars så blandade jag alla låtar jag har på min dator och lyssnar och då kommer det alltid upp så konstiga låtar. Ex. "Du känner väl mig" med Risken finns. Förvirrande som fan.

Nu ska jag bädda rent min älskade säng (det finns ingen som älskar sin säng så mycket som jag) och lägga mig och läsa min engelskabok. Och tejpa upp ögonlocken, kanske.

Kommentarer
Postat av: frida

det va en jättedålig ide eftersom då skulle det dröja cirka jättedålig attityd.

2009-02-02 @ 20:41:41
URL: http://nude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0