Get on the bus.

Det har varit ett par händelsefulla dagar på sistonde. Skulle inte förvåna mig om jag sa att superman hade kommit och slängt upp mig över axeln och flygit iväg över Atlanten. Anyway. I onsdags var det dags för utvecklingssamtal. Happiness. Utlovade ett löfte till min mentor - som jag råkade bryta på kvällen. Kvällen bjöd på Popcirkus på Debaser med Mando Diao, Jenny Wilson ooooch Name the pet. Grym som fan. Men tydligen var ljudet (som vanligt) dåligt så det lät som att hon sjöng falskt, men jag stod i baren 2 meter ifrån och det var allt annat än falskt. När vi ramlade ner för Debasers trappa får vi tag i Maria och vi beger oss till Baba och poppade oss hela kvällen. Marias blåa kort var oerhört givmilt den kvällen. TACK. Det bjuder jag igen på snart! Natten slutade med mjölk, Hoffmaestro och en rolig väg hem. 
    Annars så har jag shoppat som en galning. Jag har äntligen min drömjacka. Skinnjacka nr 3. Klippt av mig ALLT hår. Igår bjöd på 20årsfest. Och rajrajrajpartyy. Idag har jag bakisshoppat världens kanske snyggaste skor.
   Idag är det den där dagen som dom kollar alla hjärtans dag och jag ska bjuda två av mina bästa kompisar på middag och sen ska vi slå klackarna i taket hela natten. Pusspusspuss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0