Sex laxar i en laxask

Jag tror jag har gjort allt för att slippa plugga till geografiprovet idag. Jag stannade hemma för jag mådde inte alls bra. Så jag satte mig i sängen och åt en lång frukost samtidigt som jag kollade på några avsnitt the Hills. Kanske 5 för många. Sen skulle jag plugga. Men nej. Då tyckte jag att min garderob såg så hemsk ut så den fick en snabb städning. Dags att plugga kanske. Nä. Då var det dags att laga lite lunch för klockan var ju faktiskt 1. Lagade mat, pratade i telefon, rökte en cigarett, åt mat samtidigt som jag kollade på några till avsnitt på the Hills. Klockan närmaste sig halv 3 och jag tänkte att nu fick det vara nog men då av någon anledning sätter sig nästa avsnitt på av sig själv. Och batterisaken blinkar med varningstecknet så jag var tvungen att springa in i mitt rum, slänga datorn och mig på sängen och sätta in sladden i datorn och då upptäckte jag hur skön min säng var och stannade där. Sen kom Sara. "För att plugga" Yeah right. Jag rabblade bara upp det lilla jag läst. Mök.
    Mellan allt det här har jag också lyssnat sönder Mando Diaos skiva och tvättat bort lördagens smink. Jag är äcklig. Och nu börjar min vegetariska period igen. Tjohej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0