Smile, it confuses people

Studiedag i all ära, men brukar dom inte vara bättre? När man var yngre och det vankades studiedag så var det månades höjdpunkt. Man kunde ligga i sängen och dra sig i flera timmar. Man kunde äta frukost i hundra år framför dom där serierna som alltid går när man är i skolan. Dagen var så himla lång så man hann göra allt som man annars inte hann göra. Nu är det lite som vanligt. Man ligger och drar sig i sängen ibland när man börjar senare än då. Man kan se dom där serierna ibland när man slutar tidigt. Igår kväll planerade jag hur jag skulle sätta klockan på 10.30 och sen dra mig lite för att sen avnjuta en lång frukost innehållande allt samtidigt som jag kollade på tv. Sen skulle jag sätta mig ner och plugga till religionsprovet och läsa min engelskabok. Och på kvällen när jag hade gjort allt måste så skulle jag gå och köpa godis och se en film. Jag har köpt godis men allt annat - fuck it. Jag menar - jag har alltså inte gjort det. Jag är nog lite skadad, skulle jag tro. Och jag behöver glasögon. Fan också. Jag passar ju inte i glasögon. Och jag har inte råd med glasögon. Jag ska nog bli en känd bloggerska så kanske jag blir sponsrad med ett par snygga glasögon om jag gör lite smygreklam. Det låter som en plan.

New slang - The shins


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0