Baklängesmiddag, After och ingen discobowling.

I onsdags i kön till Kolingsborg kom Malin fram till mig och sa "Jag brukar läsa din blogg, den är rolig". Jag kan inte förneka att jag blev chockad, jag trodde ingen läste min blogg. Dom där 15 läsarna (max 15 läsare) trodde jag var några random människor plus typ Karin, Sandra och Frida. Och Stella, Hej Stella ! Men så man kanske ska ta upp bloggningen och bli lika bra bloggare som Fridilid?
    Kolingsborg i onsdags var grymt. Det blev dans till Morrisey, Nirvana och Le sport och just då i den stunden kom jag på hur mycket jag saknat att dansa till grym musik. Det har blivit lite för mycket, vad ska vi kalla det, stek på sistonde. Efter för mycket ont i fötterna sätter vi oss på donken och en brud anklagar oss för att ha snott en Din Sko påse. Och skäller på oss över hur dyr dom där skorna var. (Ps. Skorna var jättefula och jättesmå). Sanningen är att vi gav dom till ett par killar som vi träffade på donken, men säg inte det till någon. 
    Igår så var det bestämt att Mr. Kotten skulle sätta upp skyltar på jobbet om bowlingen för att dra med så många som möjligt. Man kan ju inte precis säga att det blev som planerat. En skylt kom aldrig upp och Kotten hängde inte ens med. Det blev jag, Adam och Erik som efter ett stopp på Vapiano och sett kön på 90's slutade på After. Där träffade jag en av världens mest irriterade nybliven 18åring som trodde att direkt när han kom ut på krogen så ville alla tjejer han ha. Om dom inte ville ha som så var man dum i huvudet och då vill man slå ens kompisar. Rolig kille. Inte. Men hela den situationen slutade med att jag blev lesbisk tillsammans med Amanda och nu ska vi leka lyckliga hela vårat liv. Lööve. 
    
 Idag fyller Sandra 19år och detta ska firas stort. Så jag ska bjuda hennes på middag, sen kör vi melodifestivalen (jag menar hallåå, tjockis-Sarah är ju faktiskit med - på en stor jävla ställning med säkerthetsgrejer - åh mii good) och sen är planen att gå ut och parta all night long. Fan hur kommer jag palla? 
    Och idag börjar min ensamma hemma vecka så jag funderar på att äta baklängesmiddag ikväll? Jaaa!


Kommentarer
Postat av: fridilid

malin från friskis och svettis? :D WOW!

2009-03-01 @ 13:20:50
URL: http://nude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0