"Var det bra så? 576 kr, tack"




Så tråkigt som jobbet har varit den här helgen har det aldrig varit förut. När jag slutade 15.00 i lördags, två timmar tidigare än vad jag brukar, så kändes det som en befrielse efter att ha jobbat från kl 07.50 så jag bara sprang ut genom dörren och möttes av en jävla dimma. Samma jävla dimma som var över skurusunder kl 07.30 på morgonen. Men nu var den kvar, vaaa? Jag förstod ingenting och försökte hitta vägen över parkeringen till busshållplatsen utan att bli överkörd. Jag klarade det. 
    Så förutom jobb så har jag mest sovit, kollat på melodifestivalen med tre knäppa tjejer, dansat till Gärdestad och druckit cola (utan rom). På fredag är det lön och shoppingsuget inom mig skriker. Miih.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0