Have you meet Mr. Giraffe?



Det är måndag och helgen har precis varit. Tror jag. Den gick så jäkla fort så det känns knappt att den har varit. Fredagen bjöd på jobb, kortkortkort pass och vid 10 tiden kom jag hem (bara för att jag envisas med att åka buss - tunnelbana - tvärbana). Och slockande rätt direkt. Kl 06.00 ringde klockan därefter och det var dags för ett 9 timmars pass på Coop och jag kom hem trött som en jävla uggla mitt på dagen och tänkte att jag skulle mötas av tacosdoft som sedan följdes av sömn. Men nej, istället möts jag av en 2 meter lång björn i blå tröja - min bror. Fan. Så kvällen blev ingen sängkväll - bröderna var här och vi spelar spel och alla andra förutom jag drack tequila. (För jag kan bara dricka tequila när jag har druckit x antal öl + jag var så trött så jag hade säkert legat som en blond fjortis på toaletten efter 1 shot). Söndagen bjöd på jobb igen. Nu nån timme senare. Så förutom att ha ätit massa godis - fått fyllesms - fått ett akutsamtal om att Idol-Robin var på Wollmars (varpå jag skrek som en gris, men tyvärr såg hon fel) - så har jag glömt bort att läsa som sista sidorna i psykologin som jag ska prata om idag. No psykologi for me today. Men textkommunikation - jag ska lämna in inte en utan tvåå saker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0