Hey 2009.



2008 var ett bra år, ett riktigt bra år. Det var ett år som jag kommer minnas som ett bra år. Som det året jag gjorde så mycket nya saker. Som det året som jag gjorde saker som betydde saker och som alltid kommer finnas mer. Mina närmaste kompisar blev ännu närmare och vi kan alltid räkna med varandra. Jag lärde känna en speciell tjej som alltid kommer finnas med mig. Jag skaffade mig ett jobb och kunde leva ännu roligare. Jag hittade mig själv och insåg att jag inte vill vara som någon annan än mig. 2008 var det året jag åkte iväg till Grekland och partade så galet som bara vi kan. Det var också det året som vi åkte till London efter att ha gjort det löftet 3 år tidigare. Jag spenderade också en härlig festivalvecka fullt av nya händelser. Året har också varit fullt av festande och drickande och nya människor. Att fylla 18 var bland det bästa som kunde hända mig. Att fylla 18 gjorde allting lättare.

Jag hade två nyårslöften förra nyårsafton. Det första var att ha roligt. Göra det bästa av allting och ha roligt. Tänka positivt och bara köra i stort sett. Det andra nyårslöftet var att bara umgås med människor som får mig att må bra. Att inte umgås med människor för att jag måste. Inte umgås med människor som jag känner mig obekväm med. Jag umgås med dom jag vill och om inte - så strunta i dom. Det finns andra människor att lägga sin dyrbara tid på. Och jag klarade det. Jag mådde bra det här året, även fast problem alltid kommer med på vägen så mådde jag bra. Tack vare människorna runt mig. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0