I Norrland kostar ingenting någonting

idag är det projektarbetstajm här i Sjöstaden. Jag har precis lagat första rätten till kockboken - pasta med champinjon och bacon sås. Mycket mums. Mer på listan att göra idag är chiliräkor med ris, nudelwok och en till baconpasta. Jag kommer vara mätt. Och trött i huvudet av allt räknande. Lönen kom idag. Och jag är väldigt glad. Alltså vääldigt glad. Sandra hatar mig. Jag hatar att jag är skyldig pappa 4000. Men det gör ingenting med den här lönen. Mihihi. Och idag ska det bokas festivalbiljett om alla håller vad dom lovat. I surely hope so.

Nej, till spisen kvinna. Jag har kommit på att Markus Krunegård - "Jag är en vampyr" mycket möjligt kan vara Årets lå 2008.


Kommentarer
Postat av: hetagreta

woooh, vilken festival?

2009-01-15 @ 22:01:35
Postat av: frida

äntligen my love!

jag har saknat ditt bloggande, det lyser upp min vardag till den allra hetaste grad. så nu är jag hjärtligt tacksam. <3

2009-01-16 @ 15:41:20
URL: http://nude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0