love is stronger than jesus



Gårdagen bjöd på lillördag. Lillördag bjöd på Popcirkus och självklart var jag och Sandra på plats på Debaser. Och där var början på en konstig kväll. Dom närmaste timmarna var fylld av bra musik, vi hamnade på tv, jag klättrade på toaletten och Sandra hälsade på Carina Berg och sa "Keep on going" och en tumme upp. Jag skämdes lite halvt. Vi tog fram ett gammalt kvitto ur fickan, fick en massa love från A Camp innan vi styrde våra steg mot Baba. 
    Baba bjöd på dålig musik, stalkers och helt jätte mycket oväntade människor. (Det är då man märker hur litet sthlm är). Efter en kort rökpaus kände jag ett enormt behov efter en trisslott och sprang in på Sevenevelen och köpte mig en dubbeltriss 50:-. Första blev jag superglad - jag hade vunnit 10 000:-. Sen dubbelkollade jag. Jag hade missat en nolla. Fuck it. Meeen jag kom ut därifrån med en vinst på 50:-. En gratis öl. Kvällen slutade på "Kl 5 kebabstället" och i morse råkade jag somna om 10 minuter innan jag skulle gå till bussen. Efter 2 timmar sömn kan jag förstå det.

Kommentarer
Postat av: sandra

En gratis öl va? Haha du är så rolig. Du tjänade ju ingenting för trisslotten kostade ju 50 spänn, du vann ju bara tillbaka dom! :D ahhaahhaha

2009-01-31 @ 15:57:32
URL: http://eks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0