Save the animals.



Idag har jag sovit lite. Sen hade jag en lektion. Då kände jag mig duktig för jag kunde det jag gjorde. Patetiskt tänkande. Men jag är rätt patetisk. Sen gick jag till banken. Vuxenpoäng.Gick till Konsum. Köpte grejer till projektarbetet. Jag måste nog ha det dyraste projektarbetet i skolan. Idag ska det skrivas en krönika. En intervju. En mediagrej som är lite sen. Skriva rent ett protokoll och maila ut. Rätta en gammal krönika. Skriva rent en reading journal. Laga mat. Men det är najs. Jag har hela dagen. Men först - The Hills och sushi. Ibland har man rätt att chilla.

Men hörrni - A camps nya skiva. Ladda ner och köp sen. För det är så man gör fram tills den 1 april. Sen köper man bara. Eller fixar Spotify. Ja, det där var en pik för att någon ska ge mig en inbjudan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0