1,2,3,4,5,6,7,8

Fuck it. Fridilid utmanade mig till det här. Yäyä.

Regler:
· Bloggaren skriver 8 fakta/(o)vanor om sig själv.
· Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/(o)vanor.
· I slutet av inlägget skriver du 8 personer.


Mina fakta/(o)vanor:
1. Jag är jättejätterädd för vatten och har alltid varit. En sommar badade inte jag på hela sommaren pga det.
2. Ibland har jag jättekort stubin och kan bli jättesur för vad som helst, typ om det inte blir som jag hade tänkt mig och jag blir alltid lika irriterad på mig själv när det händer för jag vet att det är så onödigt.
3. Några av mina närmaste vänner tror inte att jag är mig själv. Att jag gömmer mig bakom en vägg för att vara något annat, vara något jag vill vara. Men det är allt annat än sant.
4. Jag älskar människor. Jag älskar att träffa nya människor.
5. Jag samlar på minnen. Jag har en låda full med minnen. Allt från foton, tidningsutklipp till gamla visitkort från restauranger utomlands, prisrosetter från tävlingar. Jag har ett block fullt med korta kärlekshistorier, texter och minnen.  
6. Jag älskar människor som gör galna saker på fyllan. Som skolavslutningen 08 när jag och en kille sprang runt och körde en historia för alla och alla tyckte vi var helt sjuka i huvudet. Eller alla dom gångerna man har klättrat i träd, spelat fotboll eller sjungit alldeles för högt och dansat ner för gatan.
7. Jag vill gärna vara jättebra på allt. Jag vill kunna springa snabbast, jag vill veta mest om mycket, jag vill vara bäst på att fota, jag vill kunna rabbla upp Rolling Stones alla skivor. Men samtidigt så älskar jag att lära mig saker av intressanta människor.
8. Jag ska bli lärare. Jag har haft två lärare som jag har lärt mig mycket av för dom har inte varit som alla andra. Jag ska bli lärare, jag ska bli den bästa läraren och ge tillbaka till alla dåliga lärare som förstör skolgången för så många. Men sen var framtiden tar vägen ska vi inte bestämma nu.

Jag utmanar: Sandra, Maria, Ebba, Bella, Karin, Madde. Ähm sen vet jag typ ingen mer, haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0