Dalarna

Tåget rullade in på Stockholm Central och pressen satte fart. Fan, vad vi hatar den här stan. Lättare är det uppe i Dalarna, i byn. Men något säger mig att Sthlmspressen kommer släppa om 20 veckor. Ja, för det är 20 veckor kvar till studenten om jag minns rätt. En vecka i Dalarna var bra, så bra. Det spelade Fia med knuff i massor. Vi har sett ungefär femhundraelva filmer och druckit trehundrafemtitolv koppar te. Det har festats och diskuterats. Det har druckits groggar med julmust. Det har sovits. Jag har läst om snabba cash & jag glömde laddaren till min kamera. Så kompaktkamerabilder, here we come.







Men nu är vi tillbaka. Nu är vi här för att ta oss igenom dom här sista månaderna. För att fixa det där (nästan) omöjliga betyger i Engelska C. Och efter att ha varit utan mobil i tre veckor så har jag nu fixat allting. Så jag är back on track så att säga. Nu kör vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0