Dodlarn...

Förlåt Emelie, jag är dålig på att blogga. Vad var det sist? Juste tisdag. Har jag sagt att min bror Henrik har flyttat in medans min mamma och Björn leker ungdomar och tågluffar i England? Jopp. Inte för att vi hinner träffas så mycket eftersom när han kommer hem från jobbet så är jag påväg till mitt och när jag kommer hem så sover han. Men i helgen hann vi allt ses. I fredags dog jag lite halvt i soffan när jag kom hem från jobbet och Henrik ställde sig och lagade mat och in droppade bror Robert och flickvän Lotta för middag, drinkar och utgång. Men inte för mig. Det var uppgång 06.05 dagen efter och när dom stängde dörren så däckade jag direkt. Lördagen bjöd däremot på tennis efter jobbet, drink på parets nyrenoverade balkong och sen ännu en middag hos mig i sjöstaden. Denna gång var även jag med på noterna även fast vi splittrade på oss, dom till trädgårn och jag på 20års kalas hos Mickeee. Grym kväll med djtält i gräset, nedsuttna boxar och blandat folk. Bra kväll.

Nu är jag ledig i 4 hela dagar och allt jag vill göra är att köpa klackar. Åh. Jag måste hålla mig sysselsatt så att jag inte gör det med tanke på mobilräkningen på 850 spänn som jag fick hem. Fuck Grekland sms!

(jag orkar inte lägga upp bilder)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0