Semester är aldrig fel, sa Malin och gick tillbaka till jobbet.

På måndag är det slut på ledigheten, efter fyra veckors semester är det dags att komma tillbaka till kassan och "var det bra så?". Men dom här fyra veckorna har varit riktigt bra och jag har inte varit hemma en dag för mycket. Det började med festival och roliga människor. Pete, Uffe och Pengabrorsan. En öl slinkandes ner i strupen och lycka överallt. Det var musik, det var kärlek och det var peace. Efter ett snabbt stopp packade jag om och satte mig på flyget till Grekland, Rhodos för en rejäl partyvecka med Bellut. Det blev supermandrinkar, nya oväntade vänner och sol. Dagarna spenderade vi vid poolen och nätterna spenderade vi på bargatan. Eller så stod vi och pussade söta pojkar. Men även den veckan tog slut och med en klump ångest för hundra anledningar åkte vi hem. Allting har ett slut, även fast det ibland är för tidigt. Även här blev det en snabb ompackning och en släktträff för att sen sätta mig på tåget mot Borlänge och världens bästa Maria. Väderguden gav oss regn och trion kom fram till vad som är bäst. Mycket. När grabbarna åkte ut till en stuga så satte jag och Maria på oss klackarna och tog bussen in till Borlänge och "Flaaammaaan". Men tyvärr så visade Borlänges uteliv inte sin bästa sida en onsdag så mot småtimmarna liftade vi hem med ett par 93or. Men jag menar, det är så man kör i Borlänge.

'



Johan, om du är kvar, känner du igen någon? Typ någon elev?


Kommentarer
Postat av: Bella

Jag vill bara tillbaka. Ångest! När drar vi? sista minuten här kommer vi! woowow ;)

2009-07-20 @ 00:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0