you have been looking for someone to believe

Igår kväll efter rolig stängning trängde jag in mig i vaktis bil för att få lite skjuts för att sedan köra en grymt oplanerad kväll. Shotsen flög in från höger och vänster och jag tror mitt kort betalade för en runda. Det var trubbel, det var skratt och det var precis som det ska vara. När killarna satte sig i bilen och drog hem så vandrade jag och Madde till slussen där hon dumpade mig med två killar. Jag satte mig på den enas cykel och vi tog en liten sväng tills jag slängde mig av och märkte att det var inte vilka killar som helst. Tydligen var dom två svenskar som bodde i England och försökte lura i mig att dom var halva Razorlight och kunde inte ha sina riktiga namn på facebook. När jag sedan ställde komplicerade frågor så insåg dom att dom var körda och erkände att dom bara kände ena killen i bandet. Lagom spontant och bra.

Men ikväll kör vi ett kort arbetspass och sen sätter vi på oss klackarna och går ut! Just call me babe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0