i wanna love you but i'm growing old

Jag vill stå en meter från scenen, hoppandes framför en människa med toner i halsen. Jag vill springa fort av ren vilja mot en mötandes människa som springer lika fort som jag från andra sidan. Jag vill åka till Bäsna och dom bästa, liggandes på gräsmattan och snacka onödiga saker. Jag vill gå på kajen med soluppgången vid min sida med den lilla värmen på benet. Jag vill skratta tills mina mungipor fastnar och jag skrattar ännu mer åt det. Jag vill snurra på ett fält där gräset når upp till händerna som jag håller längst mina sidor och kjolen följer min minsta rörelse. Jag vill känna hur en varm hand drar mig närmare. Jag vill se mina vänner, se hur deras mungipor fastnar av för mycket skratt. Jag vill se hur dom dansar gata ner med sången i deras mun och glädjen i deras kropp. Jag vill se mig lycklig, jag vill se dom bästa lyckliga.


Kommentarer
Postat av: Maria de Maria

Vackert Malin!

2009-06-10 @ 01:37:25
Postat av: madeleine

Underbart!

2009-06-30 @ 22:54:21
URL: http://filthygorgeous.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0