it's been away

Okey, here the thing, people. Tisdagen var grym. Och efter 12 år av skola trodde jag att jag skull vara fri, ialla fall för en vecka eller två. Men nej. Istället hamnar jag med lindor, kryckor och en stor antibiotikakur av den starkaste sorten. Jag har då fått en infektion samt en inflammation i fotleden. Om jag har tur, eller ska vi kalla det otur, så kommer jag så snart som möjligt iväg till ortopedkirurg. Det här är galet. Så början på fritiden kunde ha varit liite bättre än så. Jag missade inte bara Bruce spelningen i fredags, jag missade också Paris idag. Bajsa. Resten av sommaren får vi se hur det blir.

Så nu har vi det sagt.
Lyssna lite på Name the pet - "Sunshine" och lev livet så länge du kan.



- Vi är rätt glada ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0