Förlåt Fridilid !

Fredagen började med en rejäl jävla otaggning och slutade med ett riktigt rolig gäng på Bonden bar. Det var 80tals kväll, jag bjöd upp Hanna på bugg och Maria drack röda drinkar. Mumma. Det var slumpträffar efter varandra och jag var gladgladglad. Och juste, bröllop om 9 år. Remember it.
   Lördagen började i lite småkaos när jag vaknade upp fortfarande lite runt om fötterna och det var dags för CheerDM i Uppsala. Det blev en lång historia om tågbiljetterna så jag betalade 250 kr för mycket. Kul. Någonstans på den 40 minuter långa tågresan så slog baksmällan till men det skulle inte förstöra våran dag. Nejnej. Go Sara ! Sara var grym. Jag har alltid vetat att hon är grym men inte sååå grym. Galet ! Hon kom hem med ett guld, ett silver och mest minnesvärda. Hon är grym. Nu är hon däremot skadad. 
   Hela kvällen var planerad efter det. Gänget skulle till 90's på bartömning och dansa till 90talsmusik hela natten. När jag kom hem så åt jag, la mig i sängen och somnade i soffan. Vaknade lagom till melodifestivalen och åt chips med dirre för att sen tagga till och draaaa till 1990talet!  Och vi gjorde det med bravur!

Nu ska jag åka till våran favorit-grek med bröderna Hill. Härrå. 


Kommentarer
Postat av: Anonym

:)

2009-03-16 @ 19:42:16
URL: http://nude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0