Grekisk afton och en Corona.

Det var så himla bra igår. Jag satt med mina fyra tjejer på våran grekiska restaurang bland grekisk musik, tzaktziki och vin. Det babblades på som aldrig förr och vi uppdaterade varandra om allt som hänt sista tiden. Det var så bra. Vi bara satt och tiden åkte iväg. Vi tog vårat pick och pack och kvällspromenaden som jag och Sandra planerat att vi skulle ta från Skanstull till Slussen blev inte av utan vi gav med oss och följde med till Wollmars på en öl. En fin liten Corona för oss båda. Dom andra tre skulle iväg på busigheter och taggade till som bara den. Jag älskar verkligen mina tjejer <3

Sen tog vi en kortkort kvällspromenad till Slussen för att sedan åka hem. Hon till sig och jag till mig. Imorse skulle jag gå upp kl 06.00. Kl 08.00 ringer jobbet mig och frågar var jag är. Fuck. Och jag var så grym. 10 minuter efter att jag vaknat sprang jag ut ur porten mot bussen. Jag kom 50 min sent med ångest men ingen var arg och jag kunde vara lugn. Nu har jag precis städat hela lägenheten efter veckans små bravader och väntar på att Mami och Björn ska komma hem från Arlanda. Men först; Sushistället runt hörnet. See ya, don't wanna be ya.


Kommentarer
Postat av: madeleine

awh, låter som en mysig kväll :) jaaaduu, det blir inte P&L iallafall. ska på en som heter Siesta som är i skåne, sen förhoppningsvis hultan och way out west :) dudå?

2009-03-08 @ 20:43:33
URL: http://filthygorgeous.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0