Söderhof, minisemlor och Amanda.

Fredagkvällen slutade med att jag möter mamma och Björn i hallen, dom på väg till Arlanda och jag på väg till sängen. Dom tyckte att jag var ovanligt pratig. Konstigt. Och sen vaknar jag upp i en helt tom lägenhet med mina bästisar, mina katter dårå. Ska gå till konsum för att upptäcka att mitt kära coop kort är delat i två delat. Fuck, ingen mat på en hel vecka. Ringer mamma och efter en del diskussioner hur vi ska lösa det så kommer hon på att hon är en bra människa som lämnar alla onödiga kort hemma när hon reser. Åh härligt.
   Kvällen blev inte som planerat. Planen var middag, melodifestivalen och sen skulle vi ut och dansa hela natten på Ace. Nej istället säger jag under middagen "Åh vad jag är trött. Egentligen skulle man bara vilja sätta sig någonstans och dricka öl på din 19årsdag". Sandra håller med och en större lättnad har jag aldrig känt. Så efter att ha ätit mina hembakta minisemlor (jaa, jag hade ställt mig bakfull och bakat hela dagen för hennes skull) så åker vi in till Söderhof och träffar där Carl av en slump. Sen dricker jag och Sandra mer öl. Och då dyker Bella upp med någon random. Nämen! Och sen kommer Elin. Och Sara. Och min flickvän Amanda. Nämen!



Vid stängning var det dags att dra vidare och After var nästa anhalt efter en sväng på kön vid Dovas, allsång, konkurrans mellan Oasis och Håkan och en jävla massa tunnelbana. Sen skulle det bli efterpärla hos mig men folk blev för fulla, dom blev hungriga och dom bodde i Skanstull och jag åkte hem ensam och somnade ensam i min säng efter att ha bloggat. Se nedan. Haha. Ja, vad ska man säga? Ingenting, exakt.

Idag var det mindre kul när jag fick ett mms av mamma från stranden i Las Palmas.
Och jag har gjort ett nytt löfte: Jag får inte plugga på lov och helger. Så. Klart. Aldrig mer.
Nu ska jag hoppa ner i badet och lyssna på grym musik. Såklart.

(Kan mycket möjligt vara det tråkigaste och långdragna inlägg jag någonsin skrivit men take it)

Kommentarer
Postat av: I

random kille = väldigt mystiskt.

2009-03-02 @ 00:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0