until we lose control



Idag känns allting så himla bra. Som om allting bara flyter på. Jag ligger i min nybäddade säng, lyssnar på Kanye West grymma skiva och har planerat hela dagen. Läggdags innan kl 00.00 är planen. För i övrigt har jag kommit en tredjedel i min planering över dagen. Dvs jag har varit och handlat. Sen satte jag mig ner och planerade upp allting för kockboken, så nu är det bara att köra. Jag lagade sen pasta med tomat och baconsås till mitt projektarbete. Satte mig ner och laddade ner några avsnitt av "How i met your mother", som iofs förstörde min dag väldigt mycket då dom inte fungerade. Men andas. Men nu sitter jag i ett halvstädat rum och när det är klart ska jag sätta mig ner och leka med min bok. Sen ska det lagas ännu mer mat till mig och mami (och projektarbetet). Ikväll ska jag också finslipa på min intervju, min debattartikel och sen leka ännu mer med min bok. Jag borde egentligen göra ännu mer saker men man måste hinna andas också. Så kvällen ska avslutas med min engelskabok. Inget pluggande efter kl 21.00 är min plan. Gosh, vad allt känns bra idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0