Ego, rotfrukter och familjen Schrickel.

Gårdkvällen utgång kan helt klart vara den roligaste på väldans länge och jag älskare. Allting var perfekt. Jag träffade folk som jag inte hade träffat på länge. Jag var sjukt taggad genom hela kvällen. Det var händer uppe i luften och arslet var knappast i soffan. Och vi bah körde. Det började med middag som ledde till partande på Ego och som sen ledde till partande på White till kl halv 5 när vi blev bortlurade av en tjej. Long story. Och när jag kom hem var jag lika taggad som jag var bara en timme tidigare. Kan bero på alla Red Bull jag drack under kväll men ändå.



Ryktet går att jag borde gå till skolan imorgon. Jag säger istället att jag stanna hemma och pluggar imorgon.
Vem är det som ska ge mig sömntabletter? Åh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0