fuck off and die. du är för full för mig och din morsa går för en hundring

Ibland möter man en punkt lika stor som en vägg. Och energin är borta.
Inspirationen är kaputt. Men högen ligger och väntar på dig.
Jag pluggade på. Jag blev klar med en intervju och sen nämare sig klockan 8 & jag tänkte
"Man kanske borde äta middag?"
Gick till konsum, köpte mat, kom hem och började plugga.
La mig med engelskaboken. Läste 50 sidor.
Sen började ögonlocken åka ner och jag tänkte
"Nejfan, det här går inte".
Och gjorde lite kaffe till mig.
Observera att jag gillar bara kaffe i hemlighet. Så jag dricker alltså inte kaffe annars.
Nu är jag typ hög på kaffe men inte har jag lust att plugga för det.

På onsdag har jag råkat lova förfest hos mig för att sen gå ut och svingla på stan.
Inte helt fel i mina öron - men i min planering. Nej men det gäller att plugga galet imorgon innan jobbet.

Yes. Godnatt. Eller godmorgon.

Kommentarer
Postat av: I

Förfest förfest förfest hos Mallan!

2009-03-03 @ 09:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0