A-d-i-a-m

Jag har en to-do-before-freedom-list. En lista över dom sakerna som jag har kvar att göra innan jag tar språnget ut i friheten. Idag klockan 09.10 strök jag den första på listan - engelskaredovisning. Det gick halvt käpprätt åt helvetet men det är ialla fall gjort. Klockan 11.20 kunde jag stryka sak nummer 2 - religionsopponering. Detta har jag idag firat med sömn, sushi och jordgubbar. Nästa sak på listan är projektarbetsredovisning. Kommer bli så sjukt skönt att ha det gjort för det betyder att projektarbetar är finito på riktigt riktigt !

Nu tycker jag att alla ska helt seriöst lyssna på Adiam Dymotts skiva. Jag vet inte hur många gånger jag har sagt det men lyssna tills era öron har vänt sig ut och in. Det har mina nästan gjort.

(Förlåt Frida för att jag inte har någon bild, orkade du läsa?)


Kommentarer
Postat av: Anonym

faktiskt :)

2009-05-06 @ 21:00:12
URL: http://nude.blogg.se/
Postat av: Anonym

faktiskt

2009-05-06 @ 21:08:13
URL: http://nude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0