!!!!!!!!!!

Hej. Jag är fortfarande hemma. Varför? Jo, för klockan 13.45 är det prov, klimatgeografi. Jag har suttit och pluggat i flera dagar. Pluggat, pluggar, pluggat. Men utan för att anstränga mig för att föra upp det till dom där cellerna som kallas hjärnceller. Tänk om jag använt den tiden till det? Den tiden som jag har suttit idag så har jag nog inte pluggat så värst bra. Visste tex att batteriena till min kamera var urladdade iförrgår, så jag har fotat min katt idag. Jag har också inspekterat varför Kents låt "På drift" inte finns på spotify. (Och Beatles, kom igen?). The Ting Tings har en sida som jag aldrig upptäckt förut. Tummen upp. Jag har också läst lite festivalfakta inför 2009. Peace & love kanske inte alls är så fel för tredje året i rad.

Men var det ett klimatprov idag? Hur mycket kan jag? Jag vet inte. Hur mycket ska jag kunna? Jag vet inte. Vad vet du? Jo, att idag är det exakt 3 veckor till studenten. Det vill säga 12 skoldagar. Shit? Shit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0