Jag sliter ut min själ, jag offrar mina drömmar.

Det är onsdag och det är lite kalabalik i paradiset. Dagen började bra utan sista minuten plugg vid frukosten och på bussen. Tog en tripp till psykologin där det skulle kommas igång med nya uppsatsen men misslyckades då vi hittade Sorans twitter. Tog ännu en tripp denna gång till median och fick reda på att vi ska lämna in våran arbetsbok över hela trean imorgon. Kalabaliiik. Sen blev det ännu mer kalabalik i paradiset då Sara tvingade med mig till stan och Topshop där jag hittade min drömskor. Lite över min budget och lite för höga klackar. Istället drog jag hem, köpte frukt och sko-grät i min mammas famn.

Kvällen till ära, lillonsdag och allt, blir inte så jävla kul. Jag ska plugga som en svettig gris och kompensera allt med hallon och jordgubbar. Peppningen för helgen är så galet stor.

Lasse Lindh - Tunn.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0