Kom kampsång!

Jag tror det stämmer att solen har kontroll över vårat humör. Häromdagen var det lite småregnigt  när jag gick upp och då var nästan hela dagen förstörd. Nu däremot så skiner solen och humöret är på topp. Även fast jag nu innan skolan måste stressa med att skriva klart min redovisning som jag ska hålla klockan  13.45 så njää känns inte så hemskt. Och innan dess måste jag till banken för dom bajskluttarna har spärrat mitt kort. Men lugn, det är fint väder. Och ikväll smäller det - skivaa. Och inte vilken skiva som helst utan bästiiisarnas skiva! Kommer blir grymt även om min outfit inte riktigt är så planerad men det är sånt där som löser sig. Jag menar - det är ju ändå fint väder ute?

Nej men nu så är det dags. Härråå.
Psst. Lasse Lindh - JA !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0