Sommaren '09 = körkort.

Jag har satt upp ett mål. Sommaren '09 ska jag fixa körkort. Är det möjligt? Jag menar, jag kanske är värsta naturbegåvningen. (Eller kanske värsta offret...) Den dagen jag får mitt körkort så tar jag bilen och kör hela vägen upp till stugan och Maria i Bäsna. Tillsammans med nyckeln i handen kommer jag in i stugan och frågar "Behöver du åka till affären eller?". Bästa överraskningen skulle jag vilja kalla det. Fast det funkar ju bara om Maria är där just då, annars blir det lite jobbigt. Annars får jag väl fylla bilen med tjejer och så åker vi upp. Även om det bara så är över en fika.

Nästa mål är att vara klar med uppsatsen om 50 min typ.  


Kommentarer
Postat av: Maria de Maria

Låter bra det där mallan!

2009-05-25 @ 23:47:29
URL: http://maamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0