threeisthemagicnumber

Rullgardinen är fortfarande nerdragen och i det mörka golvet så ligger sak på sak på sak på sak. Jag sitter i min säng som är full av obekväma smulor efter att jag fått en bra idé om att äta frukost i sängen. Framför mig står gårdagens kaffe kvar efter ett desperat försök till att kunna sitta uppe och plugga hela natten. Resultatet blev istället ingenting, det blev inget resultat. Istället gör jag allt annat som är fullkomligt onödigt. Jag har letat upp gårdagens tidning för att se skivsidan och blev tyvärr lite besviken. Jag har letat upp bra uteserveringar. (Som jag ändå inte har tid att sitta på). Jag har hittat roliga människor på facebook och kollat alla deras bilder. Nu ska jag ta tag i det här. Eller kanske lunch först?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0