we thought we could do it and we did it.

Just nu är jag så sjukt trött. Malin, liksom nattuggla Malin är trött kl 9. Inte illa pinkat för en trähäst. Det har varit en bra dag. Tog en liten välförtjänt sovmorgon och möts sen av svenskan av tre personer som varit på lektionen. Kör mitt tal inför 5 personer eftersom resten antingen har Matte C nationella eller har tagit en ännu längre sovmorgon än mig. Talet kändes bra och jag tror att Sara och Frida diggade det. (pusspuss). Där strykte jag direkt en sak på min to-do-before-freedom lista. Yes. Efter en lång lunch full av sol, Lisa Marklund, pengakåta tanter och bortrövade barn så körde vi våran religionslektion i aura inför ett gäng smskåta människor. Ooooch där strök vi ännu en sak på listan. YES!
    Efter ett besvikande besked på banken så drog jag med min andra halva Sara och shoppade lite smått. Skoångest inför studenten. Men kör bara. Nu ikväll har jag grillat på Hannas baksida med mina bästisar, snackat skit och ätit alldeles för mycket kött och marshmallows. När dom andra drog ut så drog jag mig hemåt och ser framemot att gå upp kl 6 imorgon och bege mig till jobbet.

Pusspusspuss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0