9 timmars fest på jobbet.

Bara en simpel fråga så där: Hur många halstabletter har du ätit idag? Och typ vem är gladast över att vara ledig i 4 dagar men dunderledsen över att hon kommer må piss när den efterlängtade tjejkvällen är imorgon? JAG JAG JAG. Igår kväll somnade jag som det sjukaste barnet i Sverige (överdrivning) och vaknade upp lite halv sjuk kl 08.30. Sa till mig själv att klockan 09.00 ska jag ha bestämt mig om jag ska sjukanmäla mig eller kämpa. Men efter en skål gröt och en kopp te kändes jag helt okej och åkte till jobbet och hade 9 roliga timmar framför mig. Men det gick bara utför och nu ligger jag här med 50 kg snor i näsan och 2 meter tjocka halsmandlar. Sa vi middag, nya klackar och utgång med bästa tjejerna imorgon? Japp! punkpunkpunk.

Varför känns det som att hjärnan inte får någon luft när man är täppt i näsan? Mina hjärnceller dör.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0