Emelie, what can i say?


Peace&love 09, då hon fortfarande körde sin grej.

Godmorgon. Det enda jag vill säga att att Emelie mycket möjligt kan vara den roligaste vän jag har. Hur ska vi säga det? Hon hittade inte riktigt spåret i lördags. Hon tappade det helt. Spårade iväg. Ja, enligt henne då. (Eller?) Dagen efter var ångesten uppe på 100 men nu är den tydligen borta. Hon har analyserat och sagt att hon inte alls är samma människa som för ungefär 2 år sen. Nu är hon en helt annan männska. Till den roliga Emelie historian tillhör också att Emelie blev lite vuxen där ett tag för ett par veckor sen. Hon hade ett måndag-fredag-8-16-jobb och att gå ut var inte alls lika kul längre. No more onsdagar. Vad hände sen? Hon säger upp sig och det första hon slänger ur sig är "åh nu kan jag gå ut på onsdagar".

Men nu ska hon tydligen bli vuxen, inte äta lammkött utan istället äta sitta gamla, torra kött. Lite beá till det? Vill du ha en så-här-stickar-du-bok? Kan du sticka en mössa till mig, jag fryser lite.

(och nu har vi kickat igång den här dagen)


Kommentarer
Postat av: Sara

hahahaha. "Inte äta lammkött längre"

2009-11-10 @ 15:16:49
URL: http://mirasass.blogg.se/
Postat av: Emelie

jag älskar dig... verkligen

2009-11-10 @ 18:47:55
URL: http://dodlarn.blogg.se/
Postat av: pöjk

Du skriver ju bra! Det här trodde jag inte om dig!

2009-11-10 @ 19:49:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0