En sån där nobody.

Jag har shoppat sönder mig idag. Pengarna på kortet har bara runnit iväg, påsarna i mina händer har bara blivit fler och fler medans Sara gick där med sina två. Men som hon så riktigt påpekade så betyder också det att hon har mer pengar kvar. Fuck. Egentligen vill jag bara visa allt men med risken för att bli en-nobody-modebloggar-utan-läsare-som-tror-hon-har-snygg-stil så skippar jag det. Känns bäst så va. Kvällen spenderade vi på jobbet tillsammans, underbart. Imorgon igen. Och onsdag och torsdag. Sen kör vi lite helg va.

Nu är väl planen att sova men Sufjan keeps me awake. Men är det inte helg snart? Jag är taggad.

Kommentarer
Postat av: Amanda

Sufjan är bäst!! <3



http://open.spotify.com/track/0Oi59LV3PxJf4eRu7iyV53

2009-11-22 @ 21:28:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0